Booking.com befolyásol e minket a vásárlásban?

IGEN! Méghozzá teljes profizmussal manipulálják az oldal látogatóit és ösztönzik vásárlásra őket. Milyen eszközökkel érik el?

1. Ne tévesszenek meg minket az áthúzott árak/ Ma nagyon jól járhat/ kiváló ár-érték arány feliratok. Mit is jelent pontosan az áthúzott ár?
Érdemes megnézni 2-3 szállást mielőtt foglalnánk, 
hogy valós képet kapjunk az ár-érték arányról.

2. Foglalj azonnal:
Nagyon keresett már csak 2 szoba maradt!
Még négyen nézik
Az elmúlt 24 órában 17x foglaltak itt
Ma nagyon jól járhat
Siófokon sok a telt-házas szállás
Ezek a kiírások nem valós idejűek. Nyugodjunk le és gondoljuk át tényleg az adott szálláson szeretnénk e foglalni.

3.Vélemények
Azoknak a véleménye fontos akik már jártak ott. A véleményeket ne a főoldalon nézegessük. ide csak a jó értékelések kerülnek fel. Menjünk a vélemény lapra és a legfrissebbeket nézzük át.

Foglalunk még ezek után is a Booking.com-on? Természetesen igen, de mostantól csak okosan 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.